Προσωπικό μου όχημα, πριν 1.5 χρόνο (πριν 15.000χλμ) έγιναν οι εξής εργασίες:
Αλλαγή κινητήρα και γενικη επισκευή πριν τοποθετηθεί ( βαλβίδες μέταλλα ελατήρια φράντζες τάπες σωλήνες κτλ...)
Όλα τα αναλώσιμα ( αντλια νερου θερμοστατη ιμάντες τενωτηρες κτλ)
Όλες οι βάσεις μηχανής και σασμαν.
Σετ δίσκο πλατω .
Πριν 6μηνες εγιναν:
Αλλαγή σε: (Ημιαξονια αμορτισέρ φρενα μπρος πισω).
Και πολλά ακόμα που ξεχνάω.
Τοποθέτηση κιτ για USB και BLUETOOTH στο εργοστασιακό R/CD.
Το έφτιαξα και άλλαξα τα ΠΑΝΤΑ με σκοπό να το κρατήσω για χρονια, δίνεται λόγο αγοράς ίδιου μοντέλου με αυτόματο σασμαν.
Έχεις ένα χτύπημα ψηλά πισω δεξιά δίπλα στο πισω φαναρι, είναι μόνο αισθητικό.
Άμεσα διαθέσιμο και μεταβιβάσιμο.
Επίδειξη κατόπιν ραντεβού.